הסרת משקפיים בלייזר

אין ספק כי ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הינו נפוץ במיוחד בשנים האחרונות ואף גרם למיליוני מטופלים ברחבי העולם להיפטר מהצורך במשקפי הראייה ומעדשות המגע באמצעות שיפור משמעותי בראייה. כמו כן, לפני שאתם ממהרים לקבוע תור לניתוח, שימו לב כי יש לערוך בדיקות מקיפות  וקפדניות טרם הניתוח, על מנת להבטיח התאמה, ותוצאה אפקטיבית ברמה הגבוהה ביותר. ניתוח הסרת משקפיים בלייזר אינו מתאים לכל אחד, ובדיוק בגלל נתון זה חשוב לערוך בדיקה אצל מומחה. אסותא אופטיק מתמחים בניתוחי הסרת משקפיים בלייזר וגאים להעניק לכל מטופל את הטיפול המסור, המקצועי והטוב ביותר אשר מבטיח תוצאה אפקטיבית ברמה הגבוהה ביותר. 

כמו כן, ישנם מספר שלבים מרכזיים לניתוח הסרת משקפיים בלייזר. ראשית, ביום הניתוח יש להגיע ללא עדשות מגע או משקפי ראייה. בנוסף, יש לקנות את התרופות מבעוד מועד ולהביאן אל יום הניתוח. מטופלים רבים חופפים את השיער ביום הניתוח, מהסיבה כי לאחר הניתוח חל איסור מוחלט לחפוף את הראש מחשש כי מים יכנסו לעין. הניתוח בדרך כלל מתבצע בהרדמה מקומית בלבד ועורך מספר דקות. בדרך כלל, בסיום הניתוח מונחות על האישונים עדשות מיוחדות אשר אסור להסיר עד ליום הביקורת, כשבוע לאחר מכן. 

חשוב לקחת בחשבון כי לאחר ניתוח הסרת משקפיים בלייזר ייתכן כי תופיע תחושה של אי נוחות, כאב, אודם ותחושה של כמו חול בעין. מדובר על תופעות נורמליות ונפוצות במיוחד. ניתן להשתמש במשככי כאבים, ובקרח עטוף במגבת אשר נח על העיניים. כמו כן, חשוב לזכור כי אין לשפשף את העיניים. בנוסף, תופעה נפוצה, נורמלית ומוכרת נוספת אשר מטופלים רבים מדווחים עליה היא העובדה כי הם לא מצליחים לשמור על העיניים פתוחות באופן רגיל ונוח. גם כאן, מדובר על תופעה נורמלית ושכיחה לחלוטין אשר חולפת תוך מספר ימים בלבד. אסותא אופטיק מתמחים בשיטות שונות לניתוחי עיניים, בניהן שיטת הלייזר בפרט. כמו כן, החברה גאה להחזיק ביותר מ-70 שנות ניסיון ולהפעיל מרכזיים רפואיים רבים ובתי חולים פרטיים, מכוני אבחון, ומרפאות חוץ בפריסה ארצית, החל מבאר שבע אשר בדרום, ועד חיפה אשר בצפון. כמו כן, החברה גאה לעמוד מאחורי הצלחות רבות וקהל מטופלים מרוצה ואמין.