הלוואות בערבות מדינה

כיום, קיימות כמה קרנות אשר עוסקות במימון האשראי לעסקים בינוניים וקטנים, ולמעשה מסייעת בקבלת הלוואות בערבות מדינה. אותן קרנות נועדו לעודד את הפעילות של עסקים קטנים ובינוניים בארץ, ובהתאם לכך הן מציעות לאותם יזמים ובעלי עסקים הלוואות בערבות מדינה בתנאים נוחים ואטרקטיבים במיוחד, זאת כמובן בהשוואה לתנאים אשר מציעים הבנקים השונים וחברות האשראי בישראל. הלוואות בערבות מדינה למעשה מאפשרות לאותם עסקים להוציא לפועל את התוכנית העסקית שלהם, לשדרג את העסק, להרחיב אותו, ולעיתים אף להקים עסק חדש. כמו כן, הלוואות בערבות מדינה מתאימות גם עבור בעלי עסקים אשר נתקלו בקושי כלכלי זמני ויש באפשרותם להוכיח כי ביכולתם להחזיר בסופו של דבר את ההלוואה. כסף נזיל בהנהלת מתי סניור מתמחים בתחום ההלוואות ומעניקים ליווי צמוד לבעלי עסקים רבים והופכים את התהליך ממורכב ואורך, לאפקטיבי, מהיר ומקצועי יותר, ומעלים את הסיכוי של בעל העסק לאישור ההלוואה, זאת באמצעות ניסיון רב בתחום והכרת הגופים השונים והתהליך הבירוקרטי אותו יש לעבור. 

תהליך בקשת ההלוואה, ועד לקבלת התשובה לוקח בדרך כלל עד כחודש ימים, כאשר חשוב לקחת בחשבון כי במידה וקיים חוסר של נתונים, מידע או מסמכים מסוימים, התהליך יכול להתעכב ולהגרר אף עד שלושה חודשים ויותר. חברה מקצועית ומנוסה אשר מחזיקים ביועצים עסקיים מנוסים ובעלי ניסיון יכולה להפוך את כל התהליך הבירוקרטי לפשוט, מהיר ואפקטיבי יותר, ולהבטיח כי הסיכוי לקבלת האישור עולה משמעותית. 

פעמים רבות בעלי עסקים אשר עברו את התהליך של בקשת ההלוואה קיבלו בסופו של דבר סירוב, מסיבות שונות. במקרים כאלה בעל העסק יכול להגיש בקשה מחודשת לאחר שישה חודשים בלבד, או לחילופין להגיש את הבקשה במסלול שונה. אין ספק כי סירוב הינה סיטואציה לא נעימה אשר בעלי עסקים חוששים ממנה ומנסים בכל כוחם למנוע אותה. אחת הדרכים האפקטיביות ביותר למנוע את הסירוב ולעלות את הסיכויים לקבלת האישור הוא קבלת עזרה מקצועית מצדה של חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום. כסף נזיל הינה חברה בעלת ותק רב בתחום ההלוואות, וכיום מעניקה ליווי ושירות מהיר ויעיל למאות עסקים שונים קטנים ובינוניים ברחבי הארץ, זאת בעקבות היכרות מעמיקה של התחום, התהליך והגופים השונים.